Geoblog.pl    arturkr    Podróże    HIMALAJE - Nepal 2010    Podsumowanie

Podsumowanie

Polska, Kraków
Przejechano 20368 km

Nadszedł czas na małe podsumowanie i podziękowania. Wyprawa trwała 29 dni. Przez ten czas przemierzyliśmy samolotami ponad 20000 km, pokonaliśmy pieszo w górach ponad 250 km. Ilość pokonanych metrów deniwelacji wyniosła ponad 18000 czyli to tak jakbyśmy ponad dwa razy wspięli się na Mount Everest z poziomu morza. Z wyliczeń mądrego programu i przyrządów wynika także że w czasie górskich marszy dodatkowo spaliłem około 50000 kalorii chudnąc około 7 kg. Maciek i Tomek też trochę zrzucili z wagi ale mniej.

JAKO TEAM CHYBA DALIŚMY SOBIE RADĘ NIE NAJGORZEJ choć oczywiście bywały momenty, że iskrzyło między nami a dwa czy trzy razy to nawet wybuchło i wtedy było troszkę spokoju przez dzień czy dwa … :o))

Dziękuje bardzo chłopakom, że dali się namówić na wyprawę i wykazali hart ducha w trudnych sytuacjach. Dziękuje również naszym rodzinom, że dzielnie znosiły miesięczną rozłąkę tym bardziej, że wcześniej nie przyzwyczailiśmy ich do takiej sytuacji.

Na koniec wreszcie serdeczne podziękowania dla wszystkich, którzy znajdowali chwilę by za pośrednictwem mojego bloga uczestniczyć wspólnie w naszych przygodach. Dziękuje za wszystkie maile, pozdrowienia i wpisy. Naprawdę miło było słyszeć, że cieszycie się naszymi sukcesami i trzymacie kciuki w trudnych chwilach.

Jeżeli zapytacie co dalej to musicie wiedzieć, że nasze żony poinformowały nas, że jeżeli wspomnimy coś o dacie kolejnej wyprawy to dnia następnego dostaniemy do podpisania papiery rozwodowe - dlatego powiem tylko, że mamy na oku dwie górki znacznie wyższe niż ostatnia - w Ameryce Południowej i zapewne odezwiemy się stamtąd na łamach tego blogu za.......... no powiedzmy czas jakiś...... :o)))

D Z I Ę K U J Ę

Artur Kruczek

dkinfo@verwandern.de
dkinfo@verwandern.de - 2010-05-07 07:50
Hallo and Namaste Arthur, this is Dirk from Germany (DAV-Summit Group Solarpanel, you remember)
Great! You did the Island Peak. Amazing Photos.
I recognize, you´ve visited New Zealand nearly the same time as we did.
Good luck and success at your next Tour.
Regards
Dirk
www.verwandern.de

Janek Chmielewski
Janek Chmielewski - 2010-05-31 11:23
Panie Arturze, wielkie brawa. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego co dokonaliście...
pozdrawiam serdecznie i zapraszam na Rajd Polski lub na www.chmielewski-team.pl :-)

Tomek
Tomek - 2010-06-19 05:42
Jest już prawie 6 rano, ale nie mogłem przestać czytać Pana opowieści. Niesamowita przygoda i chart ducha. Pokazał Pan ciekawe spojrzenie na Nepal, który planuje odwiedzić. Pozdrawiam i życzę aby nastepne wyprawy byly rownie udane

Mosaferkune
Mosaferkune - 2010-08-13 00:20
Niesamowita relacja, zazdroszczę ogromnie!

Geoblog
Geoblog - 2010-08-15 11:01
Panie Arturze, niedługo kończą się monsuny, dokąd następna wyprawa? :)

Geoblog - 2010-08-15 11:03
A nie, już widzę... Musimy poczekać na koniec zimy w Ameryce Płd. ;)

odkrywacze
odkrywacze - 2010-10-14 19:42
Gratuluję.Wspaniały opis wyprawy.Czytało się świetnie,pomimo trudności poczucie humoru Pana nie opuszczało.Dziękujemy

Wiesław Rachtan
Wiesław Rachtan - 2011-01-29 21:35
No suuuper !!! Panie Arturze. To było bardzo miłe popołudnie i wieczór,A czytało sie znakomicie.Gratuluję talentu narracyjnego. A jeśli chodzi o opory rodzinki przed" next trip"-to przeciez kochajo i puszczo napewno.Czego serdecznie życze i( niestety) zazdroszcze.Pozdrawiam. W.Rachtan